NOWOŚCI

Dzień Dziecka - Promocja!

Wszystkie produkty z rabatem 25% a do każdego zamówienia mały prezent! Więcej

Nowy artysta w Kemuri - Maciej Misiaszek!

Bardzo długo czekaliśmy na ten moment ale w końcu nastąpił - z dumą informujemy, że nawiązaliśmy współpracę z Maciejem Misiaszkiem. Więcej


Nowe rysunki Pauliny Wach. Jest 'modern folk'! :)

Trzy nowe, świetne rysunki Pauliny. W tym po raz pierwszy u nas niesamowite folkowe dziouchy! Więcej.








 

 ZWROTY

  REKLAMACJE I WYMIANA PRODUKTÓW


Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie może zostać zwrócony bez podanai przyczyn. W celu zwrotu towaru i odstąpienia od umowy sprzedaży należy wypełnić formularz zwrotu i reklamacji towaru (zamieszczony poniżej) i przesłać go do nas w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia do Państwa. wypełniając sekcje dotyczące zwrotu towaru. Wypełniony formularz najlepiej odesłać wraz ze zwracanymi produktami i dowodem zakupu (paragon) na nasz adres. W takim przypadku zwracane produkty nie mogą być używane, uszkodzone lub zniszczone oraz muszą być kompletne (wraz z opakowaniem, w jakim zostały do Państwa wysłane). 


W związku z powyższym prosimy, aby Państwo przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdzili, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie, a jeżeli opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, sporządzenie stosownego protokołu z kurierem lub listonoszem, a następnie natychmiastowe skontaktowanie się z nami. Przypominamy także o możliwości otwarcia przesyłki w obecności kuriera lub listonosza i sporządzenia, w razie potrzeby stosownego protokołu, który stanowić będzie podstawę ewentualnej, późniejszej reklamacji.

 

Zwracane towary wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu (paragon, faktura) prosimy odesłać na własny koszt na adres:


Kemuri S.c.

ul. Łowińskiego 9/31

31-752 Kraków

 

Przesyłki na koszt sklepu nie będą odbierane.


W przypadku zachowania przez Państwa wskazanych powyżej warunków odstąpienia od umowy zwrot pieniędzy za odesłane produkty i koszty dostawy nastąpi w formie przelewu bankowego na wskazany przez Państwa rachunek w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanymi produktami.


W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotu produktów prosimy o kontakt.

 


 Formularz zwrotu

 


Dokładamy wszelkich starań by nasze produkty trafiały do Państwa w idealnym stanie. Wszystkie produkty w naszym sklepie są weryfikowane pod kątem jakości i wad fabrycznych, przed wysłaniem do klientów. Gdyby jednak zdarzyło się tak, że produkt, który Państwo otrzymali jest w jakiś sposób niepełnowartościowy - prosimy o niezwłoczne złożenie reklamacji według opisu poniżej.

W celu reklamacji produktu niepełnowartościowego należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu i reklamacji, wypełniając sekcje dotyczące reklamacji towaru. Następnie reklamowany produkt należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem i dowodem zakupu (paragon, faktura) na własny koszt na adres: 

 

Kemuri S.c.

ul. Łowińskiego 9/31

31-752 Kraków

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie po otrzymaniu przez sklep przesyłki. W wyniku zasadnej reklamacji sklep wymieni uszkodzony produkt na nowy lub zwróci koszty zakupu i dostawy towaru do Państwa. W przypadku nieuwzględnionej reklamacji wszelkie jej koszty pokrywają Państwo.

 

Nadruki naszych grafik na przedmiotach nie są objęte gwarancją a pogorszenie ich jakości wynikające z użytkowania przedmiotów i upływu czasu jest naturalne. Prosimy o zapoznanie się ze wskazówkami dotyczącymi użytkowania poszczególnych przedmiotów, umieszczonymi na stronach z poszczególnymi grafikami. Podstawę do reklamacji mogą stanowić jedynie wady techniczne produktu powstałe przy jego wykonywaniu lub różnice pomiędzy złożonym przez Państwa zamówieniem, a otrzymanymi ostatecznie produktami. 

 

Wymiana towaru

W przypadku pomyłek w zamówieniu oferujemy Państwu możliwość wymiany towaru na inny, właściwy (np. rozmiar koszulki, inna grafika), pod warunkiem, że wymieniany produkt był przez Państwa nieużywany. Wymiana jest bezpłatna, ale klient pokrywa koszty wysyłki produktów w obie strony. Termin wymiany warunkowany jest dostępnością właściwych produktów na magazynie sklepu, ale w żadnym przypadku nie może przekraczać 3 miesięcy od daty odbioru przesyłki.

W przypadku pomyłki po stronie sklepu koszty wysyłki produktów objętych wymianą pokrywa sklep.

 

Zmiana i anulowanie zamówienia

Do momentu realizacji zamówienia (wysyłka towarów) mogą Państwo dowolnie zmienić lub anulować zamówienie. Zmiana może dotyczyć sposobu płatności, ilości i rodzaju produktów, adresu dostawy. Żeby zmienić lub anulować zamówienie prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.